cavalozfreak

Alla inlägg under juli 2011

Av Alice Höök - 31 juli 2011 16:05

Tja Bloggen, 

Idag har jag badat med en kompis tills det började regna (a) 

Nu sitter jag lite vid datorn och snart så blir det bort på kalas till min farbror :) 

Jag tycker att ni ska besöka bloggen http//ifujustsmile.blogg.se för hon som är där är verkligen BÄST ! :) <3 


Ja finns väll inte sådär jätte mycket att skriva mer 8D (a) 


Seeees :) 



   

Av Alice Höök - 25 juli 2011 14:02

Ja igår hade man liten mysdag med film och dator x) 

Idag hoppas jag att det inte blir samma sak .. xD 

Men men igår händer det ju :D 

Klockan halv 9 på morgonen ska ju Adolf kastreras ;) 

Jag måste gå upp 7 på morgonen imorgon ;O *suck* 

Men jag gör det ju för Adolfs bästa :) 

Hoppas allting går bra också bara men jag jag skriver imorgon också ;D 


Vi var på ett dop kalas i förrgår hos några som kommer ifrån Afrika så dom är verkligen svarta ... x) 

Men ja då åt vi Afrikansk mat och det var jätte gott ! :) 

Dels åt vi krabba och ett gott ris och massa annat så kom det mat heeeeeeeela tiden och då förklarade dom att i Afrika på fester måste man ge mat hela tiden för annars går gästerna ! haha : )


Men jag åkte hem tidigare och kollade på film blandannat när Linnea kom då kollade vi på Arn <3 

Sen igår på morgonen kollade vi på Arn 2 :) 


Här får ni lite bilder på kaninen som ska kastreras <3 


     

Hejsvejs // Alice <3 

Av Alice Höök - 15 juli 2011 23:13

Tjena bloggen ;D <3 


Idag red jag i attorps skogen med Petra och såklart red jag på Skimir och vi hoppade över en stock som var typ 40-50 cm :) ( inte så mycket vet ) 

Och Skimir var jätte duktigt! 

Och såklart så skulle jag och Petra låtsas rida western asså vi höll bara med 1 hand i tyglarna x) 

Det ar kul idag gmn :D <3 


Här kommer lite bilder på mig och Skimir <3 


Skimirs öga <3 

   Jag och Skimir <3    Jag och Skimir <3    Jag och Skimir <3    // Alice <33 

Av Alice Höök - 2 juli 2011 22:23

Hejsan ;D 


Igår köpte jag en gul One Piece ( älska ) :) 


Och idag kom Linnéa sötnos Lindeberg <33


Vi har varit hos min mormor och morfar i lejet och ätit glass tills det började regna ;P 

Sen åkte vi hem igen och åt lite och gick ut i skogen med hundarna :) 

Inte hänt så mycket mera ;) 


Jo jag kanske ska börja på kvarnagården ( Varbergs Ridskola ) ;D <333333


HejSvejs // Alice <3 

Av Alice Höök - 1 juli 2011 11:38

Haha jag vet inte vad jag ska göra idag.... XD 

Kanske hoppa lite agillity med Vera och ta några kort ? ;) 

Eller rida med kompisen Petra ? ;) 

Haha jag vet faktiskt inte x) 

Men vi får se vad jag ska hitta på idag :) 


Glöm inte besöka bloggen ponnymupparnaa.bloggplatsen.se ;D 


100% hästblogg ;) 


// Alice <3 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag blir glad för alla kommentarer och jag hoppas ni följer mig och mitt liv ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om den nya designen ? ( ej klar)
 Grym ! ♥
 Njaa, kunde blivit bättre ..
 Okej...
 ÄÄÄÄÄLSKAAAAA ♥
 Ful som få...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Lämna ett avtryck här ♥

Översätt !♥


Ovido - Quiz & Flashcards