cavalozfreak

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alice Höök - 20 augusti 2011 13:12

Hej hej hej hej :D 


Nu har jag fixat ny design på bloggen ;) 

men ingen läser den så varför ska jag göra det igentligen jo för att jag tycker det är roligt att skriva på bloggar så det är därför jag har kvar den :) 


jag har en ny design på bloggen då och lite annat nytt om ni/du tittar lite längre ner ;D 

Nu blir det stor städning och jag kommer ta före och efter bilder ! :) 


Kanske rida idag? Vet inte :) 

Eller så blir det mer träning med Azlan :) 


Jaja men et kommer väll mer så småningom :) 


Hejsvejs //


 

Av Alice Höök - 1 augusti 2011 16:05

Hahah har typ inget att skriva som överskrift men men.

Ja idag har jag varit på stranden med bästa Julia och sämsta Tuva <3 

Näj jag skoja bah Tuva är lika bäst :) 

Men vi hade jätte kul och nu sitter jag här hemma och ska nog snart sticka till Tuva och chilla lite ;D 


Men igår var jag på stranden en liten stund också med hunden.

Jag försökte bada med henne men hon ville inte så vi gick upp igen (synd) men men man kan ju inte tvinga en hund att bada när den inte vil *suck*


Ja men nästa vecka drar jag till Strömse som ligger i Tyskland :) 

Ska iväg och campa med bästa Linnea J och hennes pappa och bror :) 


Men, ja som jag inte har skrivit här på bloggen så har jag kastrerat min kanin Adolf eller jag kanske har skrivit om det :S 

Shiet it xD 

Men han har blivit bättre nu och jag har släppt ut han i uteburen igår men dock så funkar fortfarande inte Azlan och Adolf ihop och det tycker jag är lite konstigt men men jag får väll göra så att de lär känna varandra lite bättre bara ! :) 


Men Azlan har blivit mycket bättret i hoppningen nu och han är mycket säkrare med männsikor ! :D 

Och som tur är kan Adolf fortfarande hoppa utan problem och jag tycker att han är lika pigg som vanligt men ja xD 

Seees <3333 



 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag blir glad för alla kommentarer och jag hoppas ni följer mig och mitt liv ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om den nya designen ? ( ej klar)
 Grym ! ♥
 Njaa, kunde blivit bättre ..
 Okej...
 ÄÄÄÄÄLSKAAAAA ♥
 Ful som få...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Lämna ett avtryck här ♥

Översätt !♥


Ovido - Quiz & Flashcards