cavalozfreak

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Kvväälll xD

Av Alice Höök - 5 oktober 2011 22:12

Kollade på min statistik och såg att jag hade lite mer besökare nu iaf ;D

Tackar tackar dom som besöker ! ;)


Aja nu är det kväll klockan är 22:13 skola imorgon -.-'

Jag har varit på kören och det gick väll bra :D

Jag har börjat flagna i ansiktet :((((

Inte bra inte :O

Men men XD

Jag ska snart stänga ner datorn och kolla på film C:<3

Ridningen går lite upp och ner =/

Jag hittar ingen ridskola som passar just mig, jag tänker på storesten och Kvarnagården :/


Om ni vet villka ridskoler jag menar kan ni ju komentera villken ni tycker är bäst ;D

 

 

 
 
Ingen bild

Olivia (LARS)

6 oktober 2011 16:10

Jag kan hjälpa dig med bloggdesign , säg bara till , jag e gryym ^^haha nä men säg till så får du skicka bilder osv.
Jag måste säga att Store Sten ebäst , där är riktigt mysigt och man kan bli skötare lät på hstar alla hästar är inte riktigt vanliga ridskole häst som går varann i röven utan på vissa få man verkligen kämpa och lära sig ! så är de tkanske nt lyxigt men det är sååå mysigt ! finns alla slags olika ponnys och lite hästar snälla ridlärare och bara en jätte mysig klubb. dom anordnar tävlingar o så för ridskole banr osv. Så är det ju så också att jag tävlar för tvååker kör o ridklubb ^^<3

/ Olivia

Alice Höök

6 oktober 2011 21:41

Men hej på dig Lars ;D
Haha aa jag tycker också att Store sten är bäst så jag tror det blir den! :) Tack för tippset och när du berättar hur store sten låter det som en mysig ridskola ! :)

Jag vill verkligen ha en bloggdesign! x)
Kan vi ta det genom msn eller ska du koppa från bdb ? x)

 
Ingen bild

Olivia (LARS)

7 oktober 2011 21:02

Ring mig på skype eller fb :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Höök - 14 november 2011 09:52

Ledsen men jag har bestämt nu att jag ska pausa, jag har knappt tid med bloggandet och jag delar ju en blogg med Linnéa : http://soprus.bloggplatsen.se/  Ni kan besöka den bloggen för jag kommer att finnas där ett tag nu. Jag kommer att lägga ner...

Av Alice Höök - 6 november 2011 15:13

Mamma och pappa röjde i källan idag och mamma ropade på mig, när jag kom ner skulle jag hjälpa henne att röja ridkläderna.... det gick sådär......   Jag ville slänga allt men mamma la undan ridkläder som jag kanske behöver lite längre fram, jag s...

Av Alice Höök - 4 november 2011 21:17

Jag har bestämt mig efter en lång väntan att jag nu kommer sluta förgott med ridning, kanske kommer rida någon gång igen men inte än på ett tag, jag är grymt ledsen :( Men jag klarar inte det... Om jag inte går på ridskola eller inte har någon häst...

Av Alice Höök - 26 oktober 2011 20:25

Funderar på att lägga ner bloggen, bloggar typ ingenting så jag vet inte om jag ska ha kvar bloggen, ingen besöker den och ingen komenterar så varför ska man ha en blogg då ? Jag vet inte därför ligger bloggen på hal is.. om man kan säga så :o   ...

Av Alice Höök - 21 oktober 2011 21:48


Hat kollat på idol nu och jag tyckte faktiskt alla var ganska bra men såklart skriver jag: HEJA ANDRÉ OCH MOA!!!!   haha rösta på dom! ;D   Vem tycker ni bäst om ? :)    Moa är min mosters mans kusin ! 8D Wohoo :D   nej men jag har ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag blir glad för alla kommentarer och jag hoppas ni följer mig och mitt liv ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om den nya designen ? ( ej klar)
 Grym ! ♥
 Njaa, kunde blivit bättre ..
 Okej...
 ÄÄÄÄÄLSKAAAAA ♥
 Ful som få...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Lämna ett avtryck här ♥

Översätt !♥


Ovido - Quiz & Flashcards