cavalozfreak

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Alice Höök - 4 november 2011 21:17

Jag har bestämt mig efter en lång väntan att jag nu kommer sluta förgott med ridning, kanske kommer rida någon gång igen men inte än på ett tag, jag är grymt ledsen :(

Men jag klarar inte det... Om jag inte går på ridskola eller inte har någon häst att rida kan jag bara sluta...


Mina ridkläder kan inte bara hänga och skapa damm.

Jag förstår inte att jag har tagit det här stora svåra beslutet men just nu är det de enda som jag kan göra just nu med min ridning, ledsen =/


Det här går verkligen inte... :'(



   

   Älskar dig ändå




 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag blir glad för alla kommentarer och jag hoppas ni följer mig och mitt liv ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om den nya designen ? ( ej klar)
 Grym ! ♥
 Njaa, kunde blivit bättre ..
 Okej...
 ÄÄÄÄÄLSKAAAAA ♥
 Ful som få...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Lämna ett avtryck här ♥

Översätt !♥


Ovido - Quiz & Flashcards